انتخاب سامانه مدیریت اعضای شعب به اندیشان به عنوان طرح برتر اولین رویداد استارتاپی انتخابات

نخستین رویداد استارتاپی انتخابات با هدف جریان‌سازی و گفتمان‌سازی فناوری در حوزه انتخابات به همت بخشداری و دانشگاه آزاد اسلامی صفادشت برگزار شد. در این مراسم، محسن اسلامی سخنگو و دبیر ستاد انتخابات وزارت کشور، امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، کیائی نژاد معاون حقوقی و اجرایی اداره کل انتخابات وزارت کشور، و جمعی از مسئولان و دانشگاهیان در محل سالن اجتماعات شهید شکری صفادشت حضور داشتند.

انتخاب سامانه مدیریت اعضای شعب به اندیشان به عنوان طرح برتر اولین رویداد استارتاپی انتخابات

راهکارهای خلاقانه معرفی نامزدها، تبلیغات انتخابات، پشتیبانی مناسب (مانند حمل صندوق‌های آرا، ارائه خدمات نظیر فرآیند نوبت‌دهی و تغذیه)، بازاریابی سیاسی از طریق شبکه‌های مجازی و نرم‌افزارهای کاربردی، سکوهای نظرسنجی، تحلیل محتوای رسانه، و انتشار اخبار انتخابات با استفاده از فناوری مالی (FinTech در انتخابات) از محورهای این رویداد در حوزه ارائه ایده و تولید محتوا و اپلیکیشن بود. در نهایت از میان ۴۰ اثر راه‌یافته به بخش نهایی، ۶ اثر مورد تجلیل قرار گرفت که سامانه مدیریت اعضای شعب به اندیشان یکی از این آثار بود.
این سامانه که از سال 1388 در فرمانداری شهرستان شهریار در حال بهره برداری است امکان ثبت نام، گروه بندی، مدیریت و چینش اعضای شعب اخذ را برای مجریان فراهم می کند. از جمله امکانات این سامانه می توان به امکان مشاهده شعب به همراه اعضا روی نقشه با قابلیت تفکیک پر و خالی، ارزیابی اولیه افراد، حضور و غیاب شرکت در کلاس آموزشی و روز انتخابات، امکان صدور حکم و تقدیرنامه و ... اشاره کرد.
مشاهده خبر این رویداد در خبرگزاری آنا

تقدیر از شرکت به اندیشان