اینفلوئنسر مارکتینگ

اگر ما برای اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام هزینه کنیم چند نصب برای اپلیکیشن خود میگیریم یا چندهزار فالوور به ما اضافه میشه یا …؟؟

برای یافتن پاسخ این سوالات، این صفحه را مطالعه کنید و حتما فرم مشاوره را پر کنید.

اینفلوئنسر در اینستاگرام به چه کسانی گفته می‌شود؟

اینفلوئنسرها افراد تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی هستن. تاثیر گذار به این معنا نیست که حتما تعداد فالوور خیلی بالایی دارند بلکه نظر و کارهایی که انجام می‌دهند برای مخاطبین خود اهمیت دارد در حالی که ممکن است دنبال کنندگان یا فالوور زیادی هم نداشته باشند.

حالا این اینفلوئنسرها را با توجه به تعداد فالوور به چن دسته تقسیم می‌کنیم:

  • مگا اینفلوئنسر (افرادی که بیش از یک میلیون فالوور دارند)
  • ماکرو اینفلوئنسر (افرادی که بین ۱۰۰هزار تا یک میلیون فالوور دارند)
  • میکرو اینفلوئنسر (افرادی که بین ۱۰هزار تا ۱۰۰هزار فالوور دارند)
  • نانو اینفلوئنسر (افرادی که کمتر از ۱۰هزار فالوور دارند)

اما اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام چه مزیتی دارد؟

همه‌ی ما می‌دانیم میلیون‌ها ایرانی بخش زیادی از زمان خود را در اینستاگرام می‌گذرانند. شما با تبلیغات در اینستاگرام به کاربران زیادی دسترسی خواهید داشت.

مزیت اینفلوئنسر مارکتینگ این است که شما توسط افرادی محصول یا خدمت خود را معرفی می‌کنید که نظر آن‌ها و طرز زندگی آن‌ها برای کاربران اهمیت زیادی دارد و این یکی از تاثیرگذارترین انواع تبلیغات است.

برای انجام این تبلیغات از کجا باید شروع کنیم؟!

۱. خلاصه‌ای از کسب و کار، ویژگی‌های آن و مزیت رقابتی را بنویسید.

2. باید هدف خود از کمپین را مشخص کنید (افزایش فالوور، ثبت‌نام در سایت، نصب اپلیکیشن و ...)

۳. مخاطبین خود را بشناسید و در مورد حوزه‌های مورد علاقه‌ و پر اهمیت آن‌ها تحقیق کنید.

۴. انتخاب اینفلوئنسرهای اینستاگرامی با توجه به سه مورد بالا

۵. تولید محتوای کمپین با توجه به موضوعات پراهمیت و مورد علاقه‌ی مخاطبین کسب و کار خود

۶. اجرای کمیپن

۷. گزارش گیری برای بهتر اجرا کردن کمپین‌های بعدی

همین الان این مراحل را با کمک ما شروع کنید

فهرست