کدوم محتوا به درد میخوره؟
به نظرتون کدوم محتوا به درد میخوره؟ محتوایی که ویروسی پخش بشه و کلی بازنشر بشه، ولی برای شما و کسب و کار شما فایده ای نداشته باشه و در کل براتون مشتری نیاره یا محتوایی که با اندک بازنشربتونه برای شما مشتری بیاره؟
خیلی از دوستانی که از ما تقاضای تولید محتوا دارن در آخر حرفاشون تمام انرژیشون رو جمع میکنن و میگن: میخوام یه محتوا برام تولید کنی مثل بمب توی اینستاگرام منفجر بشه!
میپرسم دقیقا منظورت چیه؟ میگه میخوام کلی دست به دست بشه!
اگر این خواسته همراه با آوردن مشتری برای کسب و کار شما همراه باشه خیلی خوبه ولی اغلب محتوایی که مثل بمب توی اینستاگرام منفجر میشه اصلا محتوای مشتری بیاری نیست.
ازم سوال میکنید چرا؟ چون بازار و مشتری جذب کردن فرمول های خودش رو داره و چیزهایی که اینجوری همه گیر میشه یک متحوای بازاریابی نیست اصولا ، بلکه بیشتر محتوای فان هست.
خب پس باید توی ذهنتون هدف رو تصحیح کنید. هدف جذب مشتری هست نه همه گیر شدن محتوای تولیدی شما و این دوتا با هم فرق داره.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست