اشتباه نکنید! هدف فروش بیشتر هست نه لایک بیشتر

چند روز قبل در صفحه اینستاگرامی یکی از دوستان (@negarcontent)   نکته جالبی نوشته شده بود در خصوص رقم های میلیونی و بالا که سلیبریتی ها برای تبلیغات که از تولید کننده ها میگیرن.
واقعا فکر میکنید چرا تولید کننده های گرامی حاضر به پرداخت این ارقام هستن در صورتی که برای به دست آوردن ریال به ریالش هزارتا دردسر کشیدن؟
من فکر میکنم اشتباه از اونجایی نشات میگیره که بعضی از افراد فکر میکنن لایک بیشتر یعنی فروش بیشتر در صورتی که این دوتا مطلب کاملا با هم متفاوت هستن. در واع لایک یا بازدیدی که شما به واسطه استفاده از یک سلیبریتی در محتوای تبلیغاتیتون دریافت  میکنید بازید محتوای شما نیست و لایک ها متعلق به بازیگری هست که در تبلیغات شما حاضر شده و قطعا برای شما آورده ای نداره.
محتوای تبلیغاتی شما در صورتی برای شما آورده داره که خودش دارای پیام جالب و مفهمو داری باشه. پس این موضوع رو در ذهنتون تصحیح کنید . ساختن تبلیغات با حضور یک سلیبریتی در صورتی که تمام اعتبار محتوای تبلیغاتی به اون فرد بستگی داشته باشه هیچ فایده ای برای شما نداره.

درباره‌ی behadmin

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *